Bara för att..

Åter igen är jag uppe för att jag inte kan somna. och om 5 ½ timma ringer mitt alarm
och jag ska upp och jobba! Natten till idag sov jag ca 2 timmar.. kommer inte bli en bra dag imorrn, det känner jag på mej!


Se om en sån här lista kan få mej att somna?!

tio första

1. första bästa kompisen: Niklas
2. första bilen: Pappa hade en ful brun Volvo.. jag själv äger inte ens ett körkort!
3. första kärleken: Thomas Chasin
4. första husdjuret: Katterna Bollan & Assam. Hunden Grodan =)
5. första semestern: Oj, beror på vad för semester, men Danmark med familjen som barn..
6. första praoplatsen: Hos en Dagmamma tror jag att det var..
7. första köpta skivan: Nån dålig HItsMix av nått slag tror jag
8. första riktiga kärleken: Inte funnit den än, tyvärr.. den som väntar på nått gott..
9. första piercingen: Gills öronen? annars naveln
10. första konserten: Backstreet Boys var det nog
nio sista

1. sista alkoholdycken: Vin
2. sista bilfärden: kommer inte ihåg
3. sista filmen du såg: Twilight
4. sista telefonsamtalet: Mamma
5. sista bubbelbadet: länge sen
6. sista spelade cdn: Dead by April
7. sista kyss: kommer inte ihåg.. det bådar ju gott haha
8. sista gången du grät: igår kväll till 90210
9. sista måltiden: Tortellini (med ost) och nån god sås till

åtta har du någonsin?
1. dejtat en av dina bästa kompisar: nej..
2. blivit tagen av polisen: I'm an angel
3. blivit kär vid första ögonkastet: don't think so..
4. krossat någons hjärta: nej, tror jag varje fall inte
5. busringt till någon: Haha självklart :P
6. varit otrogen? Skulle inte komma på fråga
7. knarkat? nej
8. stalkat någon? ahaha inte direkt..

sju saker du har på dig
1. trosor
2. täckte?
3. jag
4. ligger
5. ju
6.  i
7. sängen

sex saker du har gjort idag
1. packat bröd
2. flamsat
3. handlat
4.  betalat räkningar
5. lagat mat
6. glott på Tv

fem favoriter

1. Djuren
2. skratta
3. sova
4. fmysa
5. vänner

fyra personer du kan berätta exakt allt för
1. Annie
2. Lina
3.  Sofia
4. Elli

tre val 
1. Svart eller vitt
2. Sommar eller vinter
3. Chips eller godis

två saker du stör dig på  

1. Att jag aldrig kan somna om nätterna
2. Tidiga mornar!

en sak som är säker
1. Jag kommer vara sjukt trött imorrn!!


Kommentarer
Postat av: Merna

Haha, oj? är Kissie bara 18? visste inte det.

Hon verkar äldre än arton iallafall. Men som sagt jag tycker att hon borde tona ner det :)!

Jag läser mest: Kenzas, & kissie är ett måste för mig även fast än jag inte gillar henne direkt. man kan inte avstå.



Jag tror jag hittade din blogg genom att du hade kommenterat en annans tjejs blogg eller något :) kommer inte riktigt ihåg :)

2009-05-22 @ 14:41:43
URL: http://mernakryo.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vilken rolig lista! kanske snor den då jag får tid :) Hoppas inte din dag blev allför jobbig med tanke på sömnlösheten! puss

2009-05-22 @ 16:13:57
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0