Besök

Nu åker jag snart in till stan igen, det blev en kortvisit här hemma på landet!
Men jag är antagligen ledig Måndag och Tisdag så då åker jag nog hit igen!

Just nu så tittar jag på 2 stycken små busungar som springer omkring och jagar varandra här i huset.. och jag känner på mej att snart händer det nån olycka! Känner på mej att det kommer bli skrik snart allstå haha!
Det är min kusins barn Linn 6 år & Lova 3 som är här.
Min moster och morbror bor ju grannar med oss och när deras barn och barnbarn kommer hem från Stockholm så brukar ungarna komma hit upp. De vill komma upp för att klappa katterna, men samtidigt är det så himla ovana med djur att det kan bli rätt tuft ibland. Tycker så synd om mina missar då :/
De är inte direkt vana med att nån typ drar och sliter i dem så här, men jag sitter brevid och övervakar så de inte blir nått som går allt för fel, tur att Fritz är så pass snäll av sej att han bara låter de hållas, han skulle inte komma på fråga att typ rivas eller bitas, mitt duktiga hjärta! Skrollan därimot flyr haha..

Nej nu måste jag packa ner allt som jag redan lyckats sprida omkring här i huset haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0