Cola, Chirre & Serier!

Nu  är jag hemma igen efter trippen till stan!
Köpte lite ramar på Cleas Ohlsson's och sen blev det fika på Wayne's med Annie!
Filippa var också med, men hon sov i sin vagn.. innan jag gick hemåt så gick jag in på Hemköp och köpte lite gottis som jag kan mysa med ikväll. Lite lantchips och cola blev det!

Jag ska nämligen bara vara hemma nu ikväll, se på serier och bara mysa här i soffan för mej själv!
Haha låter som världens enstöring & fat-ass som ska sitta alldeles alone och moffa såhär, men så är det varje fall och det ska faktiskt bli riktigt skönt!
Känner mej inte helt 100 idag heller så det ska bli skönt att bara vara, känner mej nämligen lite illamående och yr (bra att käka chips och dricka cola då liksom, not).



Gött!


Jobbar tidigt imorronbitti så jag hoppas på att jag blir trött tidigt och somnar bra!


Kommentarer
Postat av: Merna

kan du tipsa en bra blogg :)?

2009-05-21 @ 21:08:02
URL: http://mernakryo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0