Dagen idag..

Somna vid 7 tide imorse då jag slutade jobbet vid 6.
Var helt död då jag kom hem och sov tills 12 nångång..
På eftermiddagen så kom Annie & Filippa över för att se mitt nya hem.
Vi fikade jättegod äppelpaj som duktiga A hade bakat och det blev en varsin latte till det MUMS!
Filippa tyckte det var roligast att titta på pojkarna, fast de var inte allt för pigga då de låg och toksov i sin bur haha
Efter fikat gick vi ut i lekparken här brevid och lekte lite. Riktigt mysigt att ha folk över faktiskt, känns väldigt mycket roligare att bjuda hit folk då det är större och finare liksom, även fast det finns en del kvar att göra med tapetsering etc.

Min plan för idag var att gå över till gamla lägenheten (igen) för att skruva bort lite skruvar som sitter kvar i väggen. Men jag orkar verkligen inte det, jag känner mej helt slut och tror till och med att jag har lite feber, så jag går över dit imorronbitti innan besiktningen och skruvar bort dem. Men efter klockan 12 imorron behöver jag inte gå tillbaka dit mer, då jag måste lämna tillbaka nycklarna. Känns skönt att kunna släppa det och gå vidare så att säga!


F brevid buren!


Söta Rusty tittar ut!
'


Nu ska jag se vidare på Wipeout :-P



Kommentarer
Postat av: Anneli

Så kul vi fick komma förbi, vi får ta o ses mera sådär hemma hos varandra! Visserligen är det trevligt med lite stadsbesök också ;) Snart har jag ju sommarlov med så då kan jag ses typ närsomhelst!! Puss

2009-05-04 @ 08:40:42
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0