Ge mej soool!

Nu har jag börjat tröttna på detta tråkiga, gråa, regniga väder!
Jag vill ha värme, sol och sommar!

Har varit väldigt trött de senaste dagarna, kanske beror det på vädret?
Men jag har också sovit väldigt illa, tror jag har sovit 8 timmar på 48 timmar och jag överdriver inte det minsta!
Igår på jobbet kände jag mej helt förstöd och trodde jag skulle ramla ihop pladask på golvet och somna haha..
Men inatt fick jag sova, äntligen! 11 timmar blev det varje fall, fast drömde en massa konstiga drömmar konstant genom hela natten tror jag, men jag känner mej varje fall mer utvilad än igår!

Jaha nu har jag tjötat på ett tag om hur trött jag varit, vad ska jag skriva om nu då?
Hahah har verkligen inget och säga egentligen..
Nu måste jag varje fall börja fixa mej innan jobbet nu..
Fy fan va tråkigt inlägg jag borde verkligen radera det.. men Sofia tjatar jämt om uppdatering! :-P



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0