Handbolls SM

Sitter bänkad hemma i soffan och tittar på matchen!
GUIF ligger för tillfället under med några poäng, men jag håller tummarna att det går hela vägen!
Ser ju inte helt chanslöst ut varje fall :)
Skulle vara jättekul för dem!

Och jag blir så full i skratt då man ser publiken, det är verkligen röda Eskilstuna som dominerar på läktarna haha
26 bussar med Etuna bor är i Globen haha!



Heja Heja!




Update; Ja det där gick ju inte hela vägen.
Väldigt synd tycker jag då killarna gjorde väldigt bra ifrån sej!
Maybe next year!?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, lite synd att de inte vann, men bra kämpat! Kunde vi ses imorgon? :) Jag hoppas bara att jag är lite piggare, har sån huvudvärk idag och den där nästäppan sitter i :/ Men vi hörs söta du! Puss

2009-05-10 @ 09:51:34
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0