Kul kväll igår!

Kvällen var väldigt trevlig igår må jag säga!
Elli och Ingela kom hit till mej vid 21tiden, här drack vi lite och typ fixade oss..
Sen drog vi iväg till en kille som Ingela känner, men de skulle precis gå när vi kom.. så en annan kille
i den gänget styrde upp en fest hemma hos honom istället!
Där var det riktigt kul och jag och Elli blev lite på lyset där, absolut inte jobbiga eller aspackade utan lite salongsberusade kanske haha..
Reidar (killen med festen) och hans tjej hade 3 små hamstrar och en söt kanin, så jag trivdes haha.
Satt och gosa med lille Tiny rätt mycket, och nu vill jag också ha hamstrar juu! haha

Var väl hemma runt 4 imorse haha!
Men Tack Elli för att jag fick hänga på =)

Börjar jobba om 1 timme, så nu måste jag kliva upp ur soffan och börja fixa mig lite!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Låter som en trevlig kväll/natt! Ja, åh det närmar sej med stormsteg tills bebis kommer, kändes så mysigt att få köpa lite igår! Hoppas vi kan ses snart, har ju dock en jobbig tentavecka framför mej :( Puss!

2009-05-24 @ 15:38:48
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Elli

haha ja men vaddå tack? roligt att ha med dig! kul att du shoppat lite till lgnheten! puss

2009-05-26 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0