Måndag

Ja det är nu redan en ny vecka, veckorna går rätt fort ändå ju.
Bra det, för vi vill ha sommar och sol och värme nu ;-)

idag ska jag träffa Annie & Filippa.
Vi ska hämta mat från Vietnamköket här brevid sen ska vi gå hem till mej och äta. Lite leka i parken här brevid mej blir det nog också!
Ska springa förbi affärn innan vi ses, för jag måste köpa lite grejer hem, så jag borde verkligen ta och pallra mej upp ur sängen nu ;-)

Ligger och tittar på Twilight igen, var ett tag sen jag såg den nu. Jag liksom Försåg mej på den filmen förut.
Toktröttnade på den till och med, men nu har jag börja sakna den lite, Har till och med läst om Twilight & New Moon :D
De är ju så bra haha, ska påbörja Eclipse igen här idag tänkte jag!

Ska jobba extra inatt och imorronkväll, kände att jag behövde det då jag har tagit ledigt på Torsdag, ska ju upp till Sthlm då och gå på Dead By April's releaseparty på Debaser, kommer bli sjukt kul alltså! :D

Nej nu ska jag slänga mej in i duschen så jag vaknar lite!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, ja visst var det en rolig kommentar av lilla Filippa?! Så söt och smart ^^ Vi ses snart, vännen!

2009-05-11 @ 13:13:46
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0