Ner på stan

Ja nu ska jag strax kila ner på stan och möta Annie & Filippa!

Vi ska fika och bara mysa, fast jag vet att A har varit igång sen tidigt imorse så jag antar att hon är rätt trött gravid som hon är och allt, så jag tror det blir en ganska snabb visit på stan idag, men det gör inget.
Ska nog kila ner nu lite tidigare,jag vill hitta en lampa hit till Vardagsrummet, jag har en bild i huvet över hur den ska se ut, men den jag hittade kostade massor, så jag ska försöka hitta en liknande fast billigare, typ Åhléns eller nått..

Fan, det regnar nu också, vad ska jag då ha på mej? Hade tänkt att ha ett par tyg skor, men i det blir jag nog väldigt blöt och kall... ÅH ÄR GRYMT TRÖTT PÅ DETTA REGN!
Ja vi får se vad jag hittar att ta på mina stackars fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0