New Moon Scene!

De har ju hållt på att spela in Volturi scener i Italien nu i veckan till filmen New Moon!
Det är väl ingen hemlis direkt att jag ÄLSKAR boken och filmen haha!
Jag har läst böckerna 2 ggr var och jag har tappat räkningen hur många gåner jag sett filmen, jag försöker även hålla mej uppdaterad med hur det går med inspelningarna!
De här scenerna i Italien är de sista, sen är de klara med den, Yeayy!

Den 20 November är det premiär för New Moon och fan vad jag längtar!
Det är det enda positiva med hösten faktiskt..  fast det hade varit ännu bättre om den kunde få premiär lite tidigare ändå!

Här är ett ihopklipp av bilder som utgör fontänscenen!
Den ser jäkligt bra ut faktiskt även fast jag redan ser lite små fel haha!
Tex;
*Edward går ut i ljuset (vilket han inte gör i boken)
* Han står vid en typ katedralport här (i boken står han i en alley)
*Bella kysser honom, sedan puttar in honom in genom porten (hon slänger ner honom på marken för att hålla honom borta från solen)

Men annars ser det himla bra ut alltså!
Åh :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0