Shopping, Huggormar & Promenader

Haha idag har det varit en rätt kul dag!
Ibland är det faktiskt väldigt skönt att bara vara ledig, man måste få unna sej det också, även fast man förlorar pengar men men!

Började dagen med att ringa Sofia och fråga om hon ville luncha med mej på stan, och det ville hon.
Så det blev mat på Wayne's sedan lite shopping, bla en matta som jag lagt ut på balkongen, blev sådär snyggt har inet ritkigt bestämt mej om jag gillarn eller inte haha!


Sen gick vi hem och direkt stack vi iväg till Tuna Park och jag handla lite blommor och skor =)

Så lite shopping och promenader har det allt blivit idag, har ju också varit helt underbart väder så har bara haft mina Guess shorts och ett linne, as nice verkligen!

Haha måste bara berätta vad som hände då vi var påväg till Tuna..
Vi gick genom skogen, för det är den närmsta vägen dit och det är en skön promenadslinga...
Medans vi går där och snackar och hör jag något som rasslar på sidan om i gräset och jag stannar och tittar,
Ser att det är en orm som slingrar sej uppåt in i skogen liksom, jag ska ju självklart gå fram o titta för att se om det var en vanlig snok eller om det var en huggorm, jag släpar även med mej Sofia fram och då ser jag att det är en huggorm, haha! Sofia blir ASrädd och typ får lite panik, för hon har aldrig sett en orm sådär förut jävla statis.. Och vi börjar gå vidare och hon är lite nervös och tittar efter fler ormar. Sen mitt på stigen där vi går så ser vi en till orm, men jag ser direkt att det var en vanlig sok, men S blir så rädd att hon backar och typ skriker åt mej att flytta på den! Jag säger år henne att hon är larvig och jag  går vidare och hör S skrika högt och sen ser jag henne göra världens skutt! Då har hon precis sett en liten groda och hon får panik.. resten av vägen till Tuna hyperventilerade hon av chocken hon utstått! HAHAHAHA jag garva rätt ordentligt åt henne kan jag säga

Väl på Tuna blev det lite inköp av 3 nya blommor + krukor. Även en liten tavla som jag tänkt ha på balkongen!


Nya gröna blommor i vardagsrummet!

Ljuvliga doftljus från Indiska

Vet ej om jag gillar den gröna mattan eller ej, men lite kul är den!

Fin klätterblomma som jag ställt i köket!

3 par fina skor blev det också!


Kommentarer
Postat av: Anneli

FYYYY FÖR ORMAR!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Jag förstår stackars Sofia till 110% gå där bland alla ormar.. och grodor med! Mår illa! Kul med lite shopping iallafall! Får ses/höras snart! Puss

2009-05-26 @ 15:39:31
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0