SingStar

Idag var jag på stan med Annie och Filippa.
Vi åt och fika som vi brukar göra på våra "dates", det är så kul att träffa F för varje gång så tycker jag att hon lärt sej något nytt, så kul och följa hennes utveckling hela tiden :-D Grymt fin är hon också, en liten princessa helt enkelt hehe!

Ja varje fall, väl nere på stan passade jag på att köpa Singstar!
Haha det är skit kul, men det låter så hemskt illa, tycker så synd om mina grannar som tyvärr kommer att få stå ut för mycket nu ett tag tills jag tröttnat ;-)
Fast skivan jag fick med mickarna var asdålig, inga roliga låtar alls.. så jag ska nog ta och kolla runt lite efter nya skivor!

Träffade Elli också en stund på eftermiddagen, riktigt kul att se henne igen efter 6 veckor! Hon är så skön att prata med, man kan liksom snacka om lite djupa och jobbiga funderingar men också flumma runt med som fan!

Nu är jag riktigt trött och ska nog gå och lägga mej och titta på en massa serier.
Ha en bra kväll!
Gnite!

Kommentarer
Postat av: Elli

Sött sagt :) tur att du känner så, jag var lite seg och trött idag..back to life :) men fasen vad fint det läöt med micken på högsta volym och apologize eller ngn annan låt HAHAHA :) men du sjuner fint. puss

2009-05-07 @ 00:32:40
Postat av: Anneli

Härligt att ses igår! <3

2009-05-07 @ 08:19:01
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Sara

=) Så jäkla kul med singstar! Såg dig på stan då på Br när jag jobbade men vet inte om du såg mig. =)

2009-05-09 @ 08:10:27
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0