SingSTARS!

Denna dag har varit förjävlig.
Allt har gått piss och jag har varit på sånt dåligt humör..

Men sen på kvällen kom Sofia över och vi körde SingStar.. och hörrni; Vi ÄGER!
Asbra är vi verkligen, eller hur Soph?
Vi konstaterade att "Vem fasen behöver alcohol när man har Singstar?"
Får värsta ruset av bara det ju, askul! haha


Tralalalalaaaa sjunger Soph!


Jag var för ful för att visa facet idag, då ni fick min vackra
behind istället iklädd mysisar! ;)




Hade en jättekul kväll med underbara Sofia, behövde verkligen det efter en
skidag som denna!
Nu ligger jag i min säng hemma på landet med min älskade princessa på kudden brevid MYS!

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0