Sooova

Ja idag är jag inte på G direkt, är verkligen grymt trött och skulle gärna
bosätta mej i min soffa idag! Men om 20 min måste jag kila till jobbet.
Kom på att jag egentligen inte får jobba till 22.15 som jag ska göra idag, för jag börjar 07 imorronbitti haha
Vi måste ha minst 11 timmars vila men jag kommer bara få 9timmars vila. Tänkte inte på det när jag tog mej an denna extra tid idag haha. Men det gör inget, jag behöver verkligen jobba så jag hoppas de tillåter mej det!

Håller på att läsa om New Moon nu, haha den är ju så bra och "snart" kommer den ju på film så bäst att jag uppdaterar mej lite så jag kommer ihåg allt, men det får mej att känna hur himla gärna jag vill fall in love!
Åh skulle vara mys att ha nån nu till sommarn känner jag ;) en liten sommarflört liksom!



Jaja nu ska jag börja göra mej klar för att gå!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är kär i din soffa! Jobba lugnt, vännen :)

2009-05-08 @ 14:57:26
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0