Storm ute

Oj så det blåser där ute.. träden ligger nästan ner ju haha!
Tur att det är sol varje fall och relativt varmt, då gör det liksom inte så mycket att det blåser!

Kom precis hem till hit till stan efter 1 dag på landet.
Det var mycket skönt att bara få vara hemma och mysa med katterna.
Men nu är det dax för jobb igen och jag måste för tusan ta tag i att göra i ordning mej för att gå snart!
Tror att det kan bli en rätt seg dag idag, känns lite så varje fall.. men det är bara att tuta och köra ändå!

Fan jag behöver städa här hemma känner jag också, får ta tag i det ikväll, typ damma av lite och sen kan jag dammsuga och sånt imorrn innan jobbet. Ja så får det bli, inte kul med ett skitit hem ju, och man ser lätt all dam då man har mycket mörka möbler, speciellt nu när pollen flyger överallt!

Jaajaa tjöta tjöta.. nu måste jag fixa fejjan innan jag går!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jobbar du imorgon eftermiddag? Du kanske fick mitt sms.. vill ses ju! Men kan ta det nästa vecka annars! Puss

2009-05-28 @ 08:48:35
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0