Svarta naglar

Har just målat naglarna, både på händer och fötter!
Det blev svart färg för båda, väligt snyggt faktiskt!

Fast jag blir tokig på mej själv snart alltså!
För jag började med att måla naglarna för att jag ville att det skulle få torka i sin fart liksom, innan jag börjar fixa hår och kläder och sånt, så det inte ska bli fult.
 Men direkt efter att jag målat på naglarna så får jag för mej att jag ska fixa och dona med allt!
Typ plocka upp kläder från golvet, diska lite smått, gosa med råttorna etc.. och så är färgen varje fall helt ut smetat och med fula ränder på lacket och jag måste börja om..Blir tokig!
Är det bara jag som gör sånt? Liksom, jag kan inte sitta stilla då jag ska sitta stilla och inte göra nånting, men då jag har massor och göra ja då sitter jag och latar minsann..

Hmm undrar varför det är så
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0