Tröttare än tröttast!

Mmm rubriken säger allt!

Är så gryyymt trött att jag vet inte om jag orkar röra mej nånsin mer alltså haha!
Har varit hektiska dagar nu och än är det inte slut!
Igår var jag iväg med Mamma, Pappa och min syrra till Underbara Hem där jag köpte en underbart fin och skön soffa!
Köpte även en pissfin tavla och lite lampor där, även ett soffbord som var snyggt men som jag inte riktigt tycker passar in ;-) Så Sandra att köpa något för mycket pengar som jag sedan ångrar haha. Men men det kanske blir bra ändå!
Sedan åkte vi ut till Elgiganten där jag köpte en TV och playstation, sen var mina pengar slut så det blev ingen TVbänk eller nån klädbyrå för mej denna gång!

Nu får jag vänta tills jag får lön (och det är bara 2 Maj yicks) tills jag köper något mer.
Känns lite trist att inte få allt direkt, men I guess att det får vänta för igår rök det MYCKET pengar usch, det svider faktiskt lite, men ändå var det bara sånt som jag kommer att ha länge!

Tänker inte lägga upp bilder än, jag blir lite nojjig att lägga upp bilder som sedan vem som helst kan se och de kommer och rånar mej haha! Ni får komma och hälsa på istället ;-)

Inatt jobbar jag också så får se vad jag kommer att orkar göra idag, fast jag måste egentligen kila över till gamla lägenheten och städa klart den, för besiktningen var inte helt godkänd tyvärr, bovärden var en petig jävel som gick och drog fingrarna på allt! Och köksskåp måste typ dammas om hmm, känns lite trist, hade varit grymt skönt att få vara klar med det!"

Nej nu ska jag upp och göra nån nytta!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0