Vad har jag och säga?

Åh det är redan så sent och jag borde verkligen gå och sova nu!
Stannade uppe för att jag skulle se American Idol sen igår, men jag blev sittandes framför Dead By April's Myspace page istället!

Imorron ska jag på deras releaseparty i Sthlm ju!
De spelar på Debaser och det kommer bli grymt roligt, det känner jag på mej!
Jag är varje fall taggad för lite live music från mina älsklingar! :-)


Dea By April - What Can I Say

Grym låt!

(Sorry Sofia, för yttligare ett DBA inlägg, haha, men kunde inte hejda mej ;-) )

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, asså jag är så glömsk att det är pinsamt! VISSTE ju såklart att du skulle iväg idag, ändå frågar jag om vi kan ses :p Men nu kunde jag iallafall inte, har skola igen :( Blähä! Ha en uuuunderbar kväll!!! Puss

2009-05-14 @ 07:53:27
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Sooooofia

Haha.. det är ok så länge du inte glömmer fredag!:)

2009-05-14 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0