Vart tog den söta lilla solen vägen?

Just my luck I guess!
Gick upp skapligt tidigt för att vara jag och min plan var att äta frukost och sen gå ut och för att sola lite.
Men hann sitta ute typ 10 min sen kom de fina  slöjmolnen och blockerade solen!
Satt en stund till men nej, det var inte alls lika skönt då solen var gömd där bakom!

Bara för att jag är ledig och jag som inte orkade ringa efter nån extra tid för jag trodde det skulle vara superväder som igår, men nej det blir moln istället. Kankse är som den där quizen jag gjorde på facebook igårkväll. Älskar Gud Dej? hette quizen och svaret blev Gud litar inte på dej! Wtf liksom, vad har jag gjort som är så hemskt att Gud inte litar på mej? Äsch skitsamma alltså, jag säger som Tyra & co. Är du nöjd nu Gudjävel? Haha hon och hennes vänner verkar vara ett väldigt härligt gäng!


Nu ska jag sluta vara bitter och göra mej ett kopp thé till haha, tycker jag är värd det! ;)
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Linn

"Har länge suttit och funderat på det där med att tjäna pengar på sin blogg.

Jag tycker så klart inte det är fel men när blev blogg ett jobb, eller är bloggare de nya arbetslösa?"- lmo.blogg.se



Vad tycker du?

2009-05-26 @ 16:51:47
URL: http://lmo.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: :) tack uppskattar din åsikt :)

2009-05-26 @ 17:12:26
URL: http://lmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0