Havssalts macka till frulle

Vakna för en liten stund sen..

Har sovit jättebra och utan några drömmar som störde!
Sov i över 11 timmar, det tycker jag är bra gjort, fast man blir så himla seg i kroppen efter att man sovot så länge! Det har varit en, händelserik helg minst sagt så inte undra på att jag var helt slut!

Idag ska jag iväg hem till min syster som har 25års-kalas.
Hon har bjudit in släkten så det ska bli, hmm kul :P
Nej då det ska bli trevligt att träffa dem igen, även fast det kan bli lite ansträngt!

Men innan jag drar så borde jag verkligen ta och plockqa upp lite här hemma, ser ju verkligen förjäkligt ut!
Kläder ligger utsprida i typ hela lägenheten och disk sen ett par dagar bakåt! haha jag fattar inte att man lyckas..
Får så svårt är det inte att lägga kläderna i byrån eller hänga upp dem och diska borde man göra direkr efter man ätit, men det är ju såååå tråkigt! haha jag är allt bra lat alltså!

Nej nu ska jag fortsätta äta min goda frukost som består av det nya Lantbröd Havssalts brödet som
vi producerar på Skogaholms, det är faktiskt riktigt gott ;) haha lite reklam skadar väl inte?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0