Trött & Seg!

Börjar tycka det här med att skriva blogg känns trist!
Óch nu får jag tydligen inte skriva vad jag känner eller vad jag gör utan att få skit eller
dumma kommentarer!


Jag tycker ändå att jag borde kunna skriva vad jag vill i min egna blogg men tydligen inte.. hmm
ja jag är rätt irreterad faktiskt!

Men nu ska jag skita i det för ikväll blir det party!
Drar hem till Nyberg om ett tag och där ska även en del andra från jobbet vara.
Blir troligen utgång också, och jag är lite kluven för jag vill till 2  ställen samtidigt! Får se hur det är på första stället, är det trist där drar jag nog till Raw!

Ska kolla klart på Beverly Hills som går på Tv400 och direkt efter det ska jag börja göra i ordning mej!
Men är ruskigt trött så vi får se i vilken takt det kommer att gå i haha!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vem är det som ger dumma kommentarer? Håller med om att sånt är himla irriterande! Ses imorgon babe!

2009-09-06 @ 10:02:26
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0