The return of Sunset Beach

Jag var en sjuk anhängare av Sunset Beach när jag var liten.
Det var verkligen min favorit serie och jag missade inte ett enda avsnitt av de hundratals som visades!
Samtidigt som jag verkligen älskade det så hatade jag det också haha, verkligen dåliga skådisar, dåliga kuliser, fruktansvärt dålig story haha men jag kunde inte slite mej ifrån det!

Anyway.. Är det bara jag som märkt att de gamla skådisarna från SB börjar komma tillbaka till
Tv-rutan, de är fan överallt nu? Vad hände? Tex har vi "Vanessa" hon är med i Gossip Girl som Rufus börjar prassla med. "Paula" är Chuck Bass's mor.
"Micheal" är med i Grey's Anatomy, såg även "Tim" i en serie här om dagen (nu kommer jag inte på vilken bara för det) 
"Rea" hon spelar Pearl i Vampire Diaries..
Lite kul är det ju varje fall 2010 är the return of Sunset Beach ;)



Kommer ni ihåg det här? 
=P






Kommentarer
Postat av: Anneli

OMG nostalgi! Jag följde också detta slaviskt som ung! Åh, hade inte märkt om dom i gossip girl, måste kolla ikväll! Puss!

2010-04-04 @ 17:33:10
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0