Desperat Hemmafru?

Rubriken says it all! ;P

Jag har varit otroligt produktiv idag.
Direkt efter frukost fick jag för mej att jag skulle sätta igång och baka.
Jag baka? HahahahahHA typ :P
Men jorå, satte igång med att göra en kladdkaka som faktiskt blev god :)
Sen tänkte jag "whataheck, I'm on fiiire när det gäller detta" så jag gjorde chocolate chip cookies också!
De blev dock torra och rätt äckliga men det var kul så längde det varade!

Nu på kvällen fick jag för mej att leka "Halv åtta hos mej" Så jag gjorde en tomatsoppa from scratch!
Den blev också himla god faktiskt, till och med min Mamma tog sej ett par tallrikar utav den!
Nu är jag redo att bli hemmafru, OR NOT!


Nehepp nu ska jag se vidare på American Idol Season 9 och jag har en favorit bland killarna som just spelade en egen version av en Fall Out Boy låt, himla bra är han verkligen! Han tar sej långt i tävlingen, tro mej!

Jaja pladder pladder..
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0