Helvetet fortsätter

Jag kan egentligen inte skriva vad detta handlar om.
Men jag måste få ur mej det här på nått sätt!

En väldigt privat och hemsk grej har uppstått. Och nu handlar det bara att bli av med problemet!
Det är fight så in i helvete och allt detta är bara sånt som händer på film, tror man varje fall!
Men nu är det nolltolerans och vi har fått nog!
Men det värsta är att det här är bara början, det kommer vara en lååång process och det kommer vara oerhört jobbigt psykiskt för oss alla.

Jag har fått mycket skit riktat mot mej, jag vet självklart att det inte är mitt fel. Men klart man blir påverkad av det människan skriver och anklagar mej för. Jag är så arg att jag grinar hela tiden.
Jag hatar det.. att när jag blir arg grinar jag som en jävla unge! Jag vill bli arg, förbannad liksom hålla mej cool, men nej.. tårarna kommer lika snabbt!
Hmm..

Får se hur detta slutar!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen vännen! :( I'm here for you! Ring om du vill! Puss

2010-02-28 @ 07:59:39
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0