Kenza in my dreams

Sov i över 12 timmar inatt!
Hur jäkla skönt som helst och jag tycker jag har förtjänat mej av det!

I en utav drömmar inatt så hängde jag med Kenza haha!
Jag sprang på henne på stan nånstans (var varken Sthlm eller Etuna) och vi började snacka och det sluta med att hon bad mej hänga med ut och festa. Det gjorde jag absolut och fan va sköna människor!
Nadia och Mika var med också och de var urgulliga, det var länge sen jag hade en så kul utekväll :P
Kommer ihåg att i slutet av drömmen då vi skulle betala notan, ja då stack Kenza och Mika iväg och där stod jag och skulle behöva betala den asdyra notan, så jag blev sur där på henne att jag skulle behöva betala då hon har så grymt mycket pengar. Men i sista stund så kom hon och bad om ursäkt för att hon bara stuckit iväg och självklart skulle hon bjuda alla hennes fina vänner ink. mej då! Hahahah

Shit vad hjärnan kan komma på saker om nätterna, bara för att jag har börjat blogga lite smått igen så börjar jag drömma om bloggerskorna?
Skumt hur det funkar det där :p

Nu ska jag snart åka hem till mej igen (är hos mina föräldrar).
Ska pyssla om mina små pojkar och sen ikväll ska jag hem till Tove för att planera lite mer USA och även träffa en annan gammal klasskompis från högstadiet, har knappt sett henne en enda gång sen avslutningsdagen i 9an så det ska bli spännande indeed!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0