Rest In Peace <3

Under de här månaderna då jag haft en "blogpaus" har mycket hänt.
3 utav mina käraste kära djur och gått bort.

Det började med Fritz. Min älskade katt som jag älskade mer än nått annat, han var min pojke
och min bebis och jag saknar honom något otroligt och sörjer fortfarande. Känns som något satt en kniv i mitt hjärta och bara hugger och hugger..
En unik och underbar peronlighet försvann från mej den 21 Oktober 2009 han blev 13 år gammal!


Älskar dej förevigt min gris och jag ber fortfarande att
du ska komma som ett mirakel tillbaka till mej! <3



Sen den 10 November 2009 gick lilla Ernie bort i en lunginflammation.
Jag gjorde vad jag kunde och gav honom antibiotika under ett par dagar, men det hjälpte inte.
Fick åka till veterinären och låta honom somna in, det var sjukt svårt!
Men jag vet att det var det bästa för honom ändå!





Bara ett par månader efter Ernie bortgång så bestämde sej även lilla Rusty
att lämna jordelivet. Han somnade in i sin bur den 27 Januari 2010.
Han blev nästan 2 år gammal och jag antar att han var lite påverkad utav brorsans död och även
kanske till och med lite smittad utav den där lunginflammationen. Han fick två nya burkompisar
men antar att de små tog mycket utav hans enegri även fast de älskade honom och han dem!
Han fattas oss!



Jag är väldigt kär i alla mina djur och det kommer ta tid innan jag kan smälta allt detta.
Speciellt Fritz som verkligen var mammas pojke! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0