Soffläge nu!

Och så har jag intagit soffläge!


Det var en lugn och skön dag på jobbet för ovanlighetens skull. Hur skönt som helst och man ska verkligen njuta när det är lugnt. Har haft bra energi och mått allmänt bra idag!

När jag kom hem lagade jag mat åt upp allt i ett nafs. Har lite svårt att äta lugnt och sakta, jag bara slänger i mej maten utan att egentligen njuta. Känner en konstat stress i kroppen.. hmm det måste det blir ändring på!

Nu som sagt ligger jag i soffan och tittar på Vänner. Känns perfekt nu när man är lite trött och dömätt hahah!
Har pojkarna uppe i soffan också, det är ju inte samma "pojkar" som sist. Som jag skrev i inlägget nedanför så är ju både Ernie & Rusty i råtthimlen, men jag har två nya små skruttar som jag glädjs så mycket av.. de är riktiga små bustroll och är så mysiga och sociala! =)

HarryEdwin
Harry =)                                   &        Edwin (Rusty syns i vitt)
De var bebisar på de här bilderna som synes. Men nu är de stora och feta ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0