USA in June

Jag har ju inte skrivit här i bloggen om min USA resa som jag ska göra i sommar!

Jag och min kompis Tove åker den 6 Juni till NYC, stannat där i 4 dagar och sen den 10 Juni
flyger vi vidare mot Los Angeles. Vi stannar där i 5 dagar, sen har vi hyrt en bil, så vi ska bila ner mot
San Diego- Las Vegas- Grand Canyon - San Francisco - Los Angeles..
Ska bli så sjuukt kul att få komma tillbaka dit igen!

Var ju hela 3 år sedan jag jobbade som Au Pair i Stroudsburg Pennsylvania 3 ÅR.. det är ju läskigt hur fort tiden går, men samtidigt känns det som om det var i ett annat liv som jag bodde där!
LA har jag ju besökt förr också, under 2 veckor i November 2005 var jag och 2 kompisar där!
Fasen va jag trivdes i den staden alltså. New York & Manhattan är också verkligen en favorit hos mej ÅH
Tänk att jag ska dit igen.. haha kommer inte sluta tjata om det förens jag åker :P

Stannar där till den 30 Juni då vi flyger back home! =)
Vi kanske förövrigt har hittat en 3dje person som hänger på, hoppas det blir så ju fler desto bättre, right?!



NYC i ett nötskal - Juni 2007


Mitt aupair barn Olivia & Jag hehe


Venice Beach 2005


<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0