Är våren påväg?

Nu måste väl våren vara här snart va?!
Idag är det ju superfint väder med sol och plusgrader, snön borde ju sjunka undan nu
mer och mer! Jag hoppas verkligen att det är så, för jag pallar inte att ha vinter längre, känns som en evighet sen
man kände att solen värmde mot huden och vilken färg är gräset nu igen? Har nästan glömt bort då snön har legat här i snart 100 år :P Känns så varje fall!

Var ute på en liten promenad förut och tog lite kort, så skönt med frisk luft och att man faktiskt slapp
frysa ihjäl!

Vad ska man hitta på annars idag då?
Finns inte mycket att göra här ute på landet direkt, men jag ska väl fortsätta softa och ta det lugnt och njuta av att man är ledig! Det som är bra med att vara här ute är att man sparar pengar, man kan äta av mammas mat ;) och man kan inte göra av med några pengar iom att allt ligger så långt bort! Och pengar behöver jag ju inför resan i Juni =)

Nej men.. ehm jag kanske ska sätta mej på mammas tränings cykel och trampa en stund! Bra idé va ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0