Bella & Tyra Show

God Morgon?!

Fint väder det är ute idag, känns riktgt vårigt!
Och till min stora glädje hade all snö från min balkong smält undan :)
så nu har jag balkongdörren på glänt och det känns riktigt skönt att få in lite luft utan att behöva frya ihjäl =)

Anyway så satt jag och tittade på Bella&Tyra-Show när jag åt frukost!
Haha fan va skönt de är, fick mej ett par riktiga garv där även fast jag retade gallfeber på Bellas pipiga röst, men hon kan ju inte råför att hon pratar så, så det är förlåtet haha!
Och nu går jag och nynnar på signaturmelodin..


Snygga som få, båda två!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, jag tyckte med det var kul, speciellt när Tyra skulle åka ner för stången! Snygga är dom ju och shit, vad proffsig Tyra va!! Miss ya!

2010-03-13 @ 15:05:24
Postat av: EN MASJÄVEL

Tjoho! :D



va händer denna lördgaskväll? Är det melodifestivalen som gäller?

2010-03-13 @ 21:05:02
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0