DjurMaxi

Har just shoppat lite på DjurMaxi.se!
Det blev 2 st nya selar till råttorna
och sen även 2 nya hängtunnlar man hänger upp i buren!
Jag vill verkligen lära Harry & Edwin att gå i sele då man kan ta med dem ut i sommar.
Typ bara om man sitter vid en parkbänk kan de springa runt lite utan att de försvinner!




Ska även ta hand om en omplaceringsråtta nu snart!
Såg i tidningen att det var en familj som vill sälja sin rått-tjej efter att hennes burkompis dött!
Så jag svarande på annonsen att jag gärna tar henne, så jag skulle få köpa en stor ny bur + resebur
för 700kr inte alls dumt ju! Ska även se till att hon får en ny burkompis så jag ska köpa en till liten tjej till så hon har nån att umgås med!

Haha jag och mina djur vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0