Fortfarande Sol!

Hur glad blir man inte?
Det har varit soligt och fint ute hela dagen idag, man är ju inte bortskämd med sånt direkt!
På termometern på min husvägg står +17! haha hur underbart som helst!
Synd att inte min balkong är åt det hållet! Jag var ute förut tvättade rent mina utemöbler som står på balkongen!
Men såg också att det är mängder med barr också, måste köpa en borste så jag kan soppa brot skiten, men jag är lite rädd att om jag gör det så kommer balkongen nedanför få massa barr ju haha kanske han blir arg!
Får dammsuga upp skiten kanske?

Jag nyss dammsugit och torkat alla golven utom i sovrummet, tar det nånannan dag.. ligger för mkt kläder på golvet. Nu sitter jag och chillar lite med Chofsan :)


Såhär mysigt var det på min balle last summer!
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0