Fullt ös...

Ojoj kom preciiis hem från jobbet!
slängde av mej ytterkläderna och började rota igenom min garderob efter nån party outfit ikväll
då jag ska hem till Tove och fira att hon fyller kärring (23år) att vi är så gammla, katastrof ju! haha
Ja jag hitta varje fall nått jag ska ha ikväll, tror jag :p Kommer säkert byta om 10ggr innan jag sticker!

Men ja jag är lite stressad för det var meningen att jag skulle varit hos Tove vid 18 men det kan jag ju fet glömma, för jag måste äta nått och sen duscha och fixa och ha mej, och det tar ju sin lilla tid.
Smsade just henne att jag blir sen!

Men om jag nu är så jädra sen, why the hell am I doing by the computor?



Peppar igång med denna underbara "melodi" sålänge =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0