Lörday!

Klockan är 10, en Lördag och jag är vaken!!
WTF?
Haha nej men jag hade ju planerat en riktigt lång sovmorgon, men icke!

Idag har jag absolut inga planer, känns både trist och skönt på en och samma gång!
Jag brukar ju åka hem till Mamma på landet på helgerna, men jag känner att jag inte vill lämna Chofsan det första jag gör, ensam som hon är i sin bur och allt!
Men det blir nog att fixa här hemma, göra sånna där måsten som att dammsuga, tvätta golv etc!
Ska nog ta en promenad och sen måste jag handla också!
Fast handlingen tar jag nog först, har ingen frukost hemma alls!
Om jag hittar sladden till mobilkameran, så ska jag visa lite bilder på Chofsan, men den sladden är borta.. igen!

Nej.. nu ska jag kliva upp ur sängen, klä på mej myskläder sen kila bort till Ica för att handla en mysfrukost!

=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0