Qournfärsås och Spaghetti

Kom hem från jobbet för en stund sen.. har suttit och kikat lite i VeckoRevyn
fick nått frinr eller nått för jag prenumererar inte på den i vanliga fall..

Klämde också i mej en Center"rulle" jävligt snabbt haha, gissa vilken vecka jag är i liksom ;P
Ska försöka på mej att laga lite mat här nu, men jag känner inte för det direkt, men man måste väl!

Sen ikväll måste jag börja förbereda inför lilla Choffsans ankomst. Hon kommer till mej på Torsdag men jag måste snygga till här hemma innan jag släpper in dem haha!
Åh det ska bli så spännande men en ny liten sambo och det ska bli kul och se hur tjejråttor beter sig jämfört med hanråttor!

..laga mat var det ja.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0