Sorgligt!


Och just nu känner jag mig lite ledsen och nedstämd.
En jobbarkompis och hans tjej förlorade nämligen deras nyfödda lilla son idag :(
De åkte in till förlossningen med bara några dagar innan beräknad BF och allt gick bra och han sa att alla värden på bebisen var bra. Men bebisen kom inte igång med andningen som den skulle och efter några timmar orkade han inte längre :(
Jag är så ledsen för deras skull, det är sånt som bara inte händer, så tragiskt!

Nu känner jag att jag inte vet vad jag ska skriva mer i detta inlägg, det mesta känns rätt dumt nu..




Kommentarer
Postat av: Anneli

Nej fy vad hemskt :'( Usch usch! Vad säjer man.. vad gör man.. så himla hemskt!

2010-03-18 @ 08:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0