Sova i 100 år!

Jises va trött jag är nu!

Kom precis hem från Tove, gick ganska tidigt därifrån men jag är verkligen helt slut!
Känns att man jobbat hela dagen, fredagar är verkligen gjorda för fredagsmys, det tror jag stenhårt på faktiskt!
Men det var ändå jättekul hos Tove! Fast jag kände att jag kom av mej lite då det bara var massa gamla klasskompisar till henne från gymnasiet och sen jag då. Det var mer som en reunion för dem och de hade massa och prata om och sånt och så satt jag där och försökte vara med i samtalen haha! Men det spelade inte så stor roll alla var så goa o välkomnande ändå!
Jag och Tove var ju astighta på typ mellan och högstadiet hahaha ja shit, vilka minnen man har från den tiden ändå :D
Vi har hittat tillbaka till varandra bara de här senaste månaderna och det är jättekul ju!

Nu ska jag sova tills jag vaknar imorrn haha, med det menar jag, sova utan att vakna av nån jädra alarmklocka!

Kram och Sov Gott på er!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0