Still migräään

Huvudvärken försvinner icke och jag har fått absolut nada gjort här hemma!

Nu känner jag av en liten ångest alltså, haha för jag var egentligen tvungen att diska, dammsuga,
tvätta golv. För att imorrn hinna uträtta ärenden på stan efter jobbet. Men nu vete tusan om jag kommer hinna ner på stan imorrn, för då vet jag att jag kommer vara alldeles för trött att städa hemma! Men allt detta MÅSTE vara klart innan Torsdag kl.17 och jag slutar jobba 16.30.. hur fan ska det gå??
Vilken dum och ond cirkel det blev, jag har försökt tvinga mej till att städa lite, men det går inte.
Känns som skallen ska flyga av huvet vilken sekund som helst.. bara det här inlägget har tagit över en kvar att skriva!

Ska gå och lägga mej nu och hoppas att huvudvärken är borta tills imorrn, men jag har inget val, jag kan nämligen inte vara sjuk nu på 3 veckor. Jag är ju den enda vikarien på den här tjänsten och hon som sitter där annars är i Thailand!

God Natt nu!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Vill ses, vännen! Men låter som du har mycket nu, men hör av dej!! Puss

2010-03-17 @ 10:30:51
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0