Tandvärk sucks but great Tv-series cures it!

Ligger i soffan och bara softar nu!
Gjorde en riktigt god Tomat & Majs-soppa förut till middag, gjorde även "hemmagjorda" ost mackor i ugn!
Jag är verkligen i en soppfas just nu, gör dem själv eller varma koppen, superenkelt och supergott!
Men jag tror också att jag kanske gillar det mer nu för att jag ofta har tandvärk..
Håller antagligen på att bli vis och vuxen, jag blir ju ändå 23 år i sommar... Gaaah shit vad gammal jag är!!

Nu ska jag kolla på Life Unexpected och sen ikväll är det ju den underbara serien The Vampire diaries på Tv6!
Har ju redan sett alla avsnitt, men de tåls att se igen cuz I love it ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0