Tinitus

Försöker att somna, men det är svårt!
Jag har ju fått hem Chofsan nu och hon är så söööt och go. Hade svårt att lämna henne i hennes bur nu när jag skulle sova, hon har varit ute med mej hela tiden sen jag fick henne idag och nu ville hon INTE vara i buren! Och de som sålde henne till mej sa också att hon är en jävel på att öppna burluckan, så den får de sätta fast med nyckelring så hon inte hoppar ut! hahah
Så jag hör henne klättra runt där + att mina pojkar är helt tokiga i henne. Eller Edwin är helt tokig i henne rättare sagt, han är dö kääär ;P Så jag hör hur de hoppar och flänger i buren för att få komma dit hon är..
Imorrn ska jag ner till Djuraffärn och hämta 2 kompisar till Chofsisen :) Mycket råttor här hos mej sen, men vad ska jag göra? Jag vill ju inte låta henne sitta ensam i den där stora buren!

Anyway, en annan sak som gör att jag inte kan sova är min tinitus. Jag märker att det blir värre, är nog mycket pga av jobbet. Den ljudnivå som finns där i fabriken är inte bra alls och jag använder inte hörselskydd eller öronproppar. Och nu har man ju faktiskt vant sej att gå omkring i det där ljudet, men jag får sota för det nu!

Min tinitus är inga direkta tjut eller pip, mitt låter mer som en syren, alltså typ som en polisbil eller ambulans som man kan höra långt ifrån. Liksom bara på avstånd sådär, så jag tror hela tiden att jag hör nått sånt, men kommer på sen att nej.. det kommer innefrån mitt huvud!

bla bla bla.. God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen, världens råttfarm hos dej ju ;) Flipp kommer älska't! Men du, du måste vara försiktig med öronen, man kan ju inte få nya precis! Jag har också tinnitus ibland som jag hör, mitt är som ett konstant "dån" liksom.. usch ja..

Men du fina.. vill ses ju! Men fullt upp både här o hos dej verkar det som! Vi får höras i nästa vecka iallafall :) Puss

2010-03-19 @ 12:07:22
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0