Ung kvinna död

Hörde just på aftonbladets nyheter på Rix FM om att de hittat en död kvinna
i 20-30 års åldern här i Eskilstuna! Läskigt som fan för de stod att det var i Vilstaområdet vid elljusspåret och att polisen inte kan utesluta mord. Kroppen ligger kvar på platsen för identifierings arbete och bevis osv!
Jag jobbar ju i Vilstaområdet och är man höst upp i huset ser man ju ganska långt över just det området!
Imorse hörde vi en massa poliser etc som åkte åt det här hållet också..
Men usch jag blir så berörd av sånt här, liksom tänk om det är nån jag känner? Spelar ingen roll om jag känner henne eller inte, men att bli mördad sådär och lämnad, fy fan va hemskt!
Jag brukar ju vara ute och powerwalka just vid det där elljusspåret, NO more of that kan jag ju säga!


Jaja men fan va läskigt att sånt ska hända!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Näää, men fy detta hade jag inte hört!!! No more powerwalks alone, baby! Fy, måste kolla aftonbladet nu! Puss!!

2010-03-18 @ 19:13:14
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0