13 dagar

Fick en sån där känsla i hela mig nyss.
Den där känslan som man får när man är så förväntansfull!


Jag åker till New York och Manhattan om 13 dagar!
Fast det blir inte riktigt som vi tänkt oss haha, för vi har nämligen blivit lurade på en sak!
Kan skriva om det sen orkar inte riktigt nu :P

Men på min födelsedag den 8 Juni så ska jag träffa upp min gamla aupair familj!
Åh det ska bli så himla roligt jag har saknat dem så himla mycket sen jag lämnade dem för 3 år sedan!
Tjejerna är ju stora nu de var ju bara 3 och 4 år gamla när jag hade dem, nu är de 6 & 7 år!
Och det ska bli så himla kul att se Vicki igen! Känns även nervöst iom att jag lämnade dem och åkte hem ett halvår innan utsatt datum. Jag pallade helt enkelt inte av att jobba som aupair! Liksom livsstilen och att bo ihop med sina chefer som även ska fungera lite som ens vänner. Blir svårt och jag kände mej jäkligt instängd! Men jag tyckte om dem ändå så himla mycket! Så jag hoppas Vicki har förlåtit mej och att vi kommer få en kul dag ihop!
Vi sa att vi ska typ gå runt på Manhattan, kanske Central Park och mysa! Sen på kvällen ska vi käka lite middag ihop =) Ska även bli himla roligt att Tove och Kattis ska få träffa dem!


Juni 2007
Olivia & Annika (o jag såklart) bakade svenska pannkakor!
En utav mina sista dagar i Stroudsburg PA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0