3 veckor

Kan inte förstå att det bara är 3 veckor kvar tills jag åker till NYC =)

Jag är så excited så det är inte sant och sen efter 4 dagar flyger vi vidare till LA!
Mitt underbara Los Angeles fy fan vad jag har saknat den staden 5 år sen jag var där sist!
Jag har så mycket förhoppningar och förväntningar men också lite stressad för jag
har fortfarande inte hittat nån som vill ta hand om mina älsklingar medans jag är borta!

Lite jobbigt att alla ens vänner och familj är råtträdda, förstår inte den fobin alls. De är ju så
himla mysiga och snälla! Myser med min Harry i soffan just nu han är sååå go min lilla råtta hehe!
Så det ligger och tänker på då jag ska sova och får typ ångest, vill ju att de ska ha det bra de 3½ veckorna jag blir borta =/ Jaja som sagt är ju 3 veckor kvar hoppas jag hittar nån som kan ta hand om dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0