Nattfogeln är i farten igen..

Nope, kan inte sova! Big suprise there huh?
Fick en liten urge att skriva ett litet bloginlägg igen av någon anledning!

Jag gör inte mycket, klockan är ju ändå mitt i natten. Men det är ju då jag är
vaken också. Ligger och surfar runt på lite bloggar och kollar twitter :)
Kul att läsa vad mina absoluta fav celebs are up to for the moment :)

Jag twittrade nyss om att jag ska hämta ut min nya ipod touch imorrn! Skrev det
även på Facebook och oj fick en del komentarer där att jag är dum som inte köpte en iphone
istället och I KNOW. Jag ångrar bittert att jag inte köpte en iphone när jag köpte min usla LG i vintras
men gjort är gjort och jag har bindningstid på den 1 år till så det är bara att hålla ut!
Men en ipod är bra att ha ändå, kommer bli sjukt skönt att ha när jag är i USA om inget annat. Typ på flyget och sånt, kan se på film och har internet och massa massa musik så jag är happy för min nya Ipod Touch 8G så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0