Självdiciplin?

Jag blir tokig på mig själv ibland!
För jag har så himla svårt att ta mej för saker och liksom få tummen ur.. ja ni vet var!

Som ni vet så jobbar ju jag nätter så jag sover då på dagarna. Men vissa dagar känner man ju
att man vill upp i tid så man hinner att göra ärenden, träffa vänner osv!
Men när jag satt alarmet på en bra tid och känner precis innan jag lägger mig att "Nu, idag ska jag upp och städa lägenheten, nu är det dax" Men sen när alarmet ringer så tittar jag på den, svär lite åt den och sen stänger jag av skiten och somnar om och vaknar inte förens alldeles för sent!

Idag har jag hållt mej vaken sen jag slutade jobba, för imorgon Fredag ska jag jobba dag och sitta på kontoret.
Jag jobbade alltså 21-07 inatt, var vaken sen klockan 15 dagen innan! Så jag har alltså varit vaken i snart ett dygn! Men varje fall, jag tänkte att jag skulle få MASSOR gjort! Städa, laga mat, kila ner på stan för en liten snabb shopping inför morgondagens After Work med tjejorna från jobbet... Gissa vad jag har fått gjort?

Lagat mat! Thats it..
Hela min kropp skriver åt mej GÅ OCH SOV MÄNNISKA! Så jag vet att jag kommer göra det kroppen ber mej om, inte vad hjärnan säger att jag behöver och borde göra!
Gaah, jag har verkligen ingen självdiciplin någonstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0