Long time no see!

- Ujujuj vad länge sen det var jag skrev i bloggen!
Såg att det senaste inlägget var då jag var i USA förra sommarn, haha!

Det var en helt underbar resa jag gjorde med mina vänner, kan fortfarande få världens skratt attacker när jag tänker på vissa saker som vi gjorde, som sades osv :D

Ja 10 månader har gått sen sist och vad har hänt sen då?
Jag jobbar kvar på samma jobb, har fått fast heltid men funderar på att kanske börja plugga i höst. Har varje fall sökt några utbildningar så vi får se vad som händer med det, jag har äääntligen börjat ta tag i att skaffa körkort, är bara sådär 6 år efter alla andra, till och med mina "små" kusiner har hunnit fylla 18 och fått körkortet samma dag :/ haha!Men nu jäklar, innan 2011 är slut ska jag också banne mej ha mitt körkort :D

Året 2010 var verkligen inte mitt år (förutom USA resan då)..
Krångel inom familjen, 2 utav mina bästa vänner svek mej och vände mej ryggen och det gjorde mej enormt deppig! Men nu såhär x antal månader efterår så ser jag på det som en bra grej, människor kommer och går i ens liv så är det bara!
Nu har jag nya goa vänner som jag är så glad över. De är mina jobbarkompisar och de är underbara :)

Jag adopterade 2 helt underbara katter från Livbojens kattverksamhet för hemlösa katter!
Mina råttor gick bort i Februari i år soorligt men lägenheten känns typ störra då buren försvann ^^

Okok nu ska jag glutta lite på Big Brother!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0