Tone it Up!

Var så sugen på en Powerwalk idag!
Satte alarmet på mobilen så jag skulle komma upp i tid och när jag kliver upp så är det mulet o man riktigt känner hur regner hänger i luften!
Så jag vet inte om jag "vågar" gå ut nu, fast nu har jag suttit och typ väntat på regnet i en timme och det
har fortfarande inte kommit en droppe. Men jag kan ge mej fan på att direkt jag kliver utanför porten kommer det börja spöregna... ursäkter, ursäkter??

Men jag hittade lite träningsvideos på Youtube istället som jag kört lite här hemma nu =)
MÅSTE verkligen komma igång med träning och äta bra igen, jag var så duktig ett par månader efter Jul men sen efter att jag blev sjuk (magsår och höga värden på njurarna = helvetes ont i hela magen!) så tappade jag all motivation till att träna och det resulterade i att jag nu har gått upp all den vikten jag gick ner CRAP!
För nu är det ju nästan sommar och som det ser ut nu lär det bli ett år till man får hänga i vassen o gömma sej i stora tisher istället för att se snygg i en snygg bikini! :/

Men dessa tjejer motiverade mej, så nu jädrar! ;)

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0