Valborgsmässoafton!

Hoppas alla har/har haft en trevlig Valborg!

Min har varit lugn och just nu är jag hemma och ser på film :)
Mamma kom över örut för lite lunch innan hon skulle jobba kväll, sen gick jag ner på stan och
fikade med Marina på Wayne's! Vi satt och snacka där ett bra tag sen gick vi hem till henne en stund.
Hon bor så himla fint i den mest attraktiva delen i stan och jag är inte ett dugg avundsjuk hehe!
Lägenheterna är heelt nybyggda i ett gammalt jättefint hus, ser ut som ett hotell och lägenheterna är som exklusiva hotelllägenheter!
Hon skulle iväg på fest hos sin syster och jag fick följa med om jag ville, men jag kände faktiskt hellre för att vara hemma och bara ta det lungt! Skönt med en sån helg också tycker jag :)

Just nu skjuter de upp massa fyrverkerier borta i Vilsta ( det riktigt donar ända hem till mej) där det är en stor brasa och korvgrillning och sånt, mysigt ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0