Hurricane Irene

Har suittit och läst lite om den här dumma orkanen Irene som härjar på den Americanska
östkusten. Jag gillar den inte alls...
De klassar den som en 3a nu men den kan gå upp till en 4a men också avta till en 2 nu under helgen
då den också kommer att gå upp mot New York. För 4 år sen jobbade ju sjag om AuPair i Stroudsburg, Pennsylvania som ligger preciiiis på gränsen till New Jersy, på den sidan NJ som är närmast NYC (lite dum förklaring kanske?) Men i det hela ligger Stroudsburg bara 1 timmes bilfärd från Manhattan. Jag skrev just till min värdmamma Vicki o frågade hur det är hos dom nu. Får se om hon svarar...
Men jag kommer nog kolla in på olika nyhetssidor och se vad som händer, vill ju inte att det ska hända min gamla AuPair familj nått och när man känner till området så bra så blir det så nära en på någotvis...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0