Call on me

Hade svårt att somna igår/inatt..
Tror klockan var efter 4 innan jag somnade.
När klockan ringde imorse så såg jag att jag fått ett sms av personalplaneraren på jobbet där hon sa att en tjej på Planeringen var sjuk och undra om jag kunde hoppa in, hon hade skickat meddelandet 7.40 och jag såg det 10.15 Whooops ;)

Men ringde upp och sa att jag skyndar mej men att jag kommer men de ville inte att jag skulle stressa så jag får börja 13 snällt av dom!  Jag jobbade ju inne på Planeringen i 2 år då den ordinarie var Mammaledig, men nu  har jag inte varit där nånting sen i vintras. Så jag hoppas att jag kommer ihåg det mesta annars blir det jobbigt! Ska vara där hela nästa vecka då de andra vikarierna är på semester..
Wish me luck att jag kommer ihåg och att jag kick ass at is ;)


- Just ja, jag även extraknäcker som Leona Lewis körtjej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0